پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

چالوس رکورد دار بیشترین تردد در کشور بوده است

ساحل نشین: رئیس پلیس راهور کشور از افزایش 30 درصدی ترددها در مرحله دوم سفرهای تابستانی و اختصاص بیشترین حجم تردد به جاده چالوس و شهرستان چالوس در استان مازندران خبر داد.
سردار مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با آغاز مرحله دوم سفرهای تابستانی از چهارشنبه 16 مرداد ماه مرحله دوم طرح تابستانی پلیس نیز آغاز شده و تا دوم مهر ماه ادامه خواهد داشت.رئیس پلیس راهور کشور در ادامه با اشاره به ترافیک پر حجم جاده ها طی تعطیلات گذشته تصریح کرد: بر اساس آمارهای دریافتی از 16 مرداد ماه تاکنون 2 میلیون و 500 هزار سفر به استان مازندارن انجام شده است و در جاده چالوس تردد 50 هزار خودرو به صورت روزانه انجام شده در حالی که ظرفیت روزانه تردد در این جاده 13 هزار خودرو است و این جاده با 60 درصد از حجم ترددها کشور بیشترین ترافیک جاده ای را به خود اختصاص داده است.
سردار مومنی ادامه داد: همچنین در جاده هراز نیز با ثبت 2 هزار تردد روزانه در ایام ترافیک پر حجمی بر آن حاکم بود. وی در ادامه با اشاره به کاهش آمار تصادفات در ماه رمضان اظهار داشت: بر اساس آمارها میزان تصادفات در ماه رمضان 12 درصد کاهش داشته است و بیشترین علل تصادفات را به ترتیب خستگی و خواب آلودگی سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ را به خود اختصاص داده است.
سردار مومنی خاطرنشان کرد: با آغاز ماموریت بازرسان محسوس و تیم های کنترل نامحسوس از 16 مرداد ماه ماموران پلیس راه ضمن نمره منفی رانندگان خاطی با آنان برخورد خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد