پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

تقدیر رییس شورای اسلامی شهر کلاردشت از حمایت های خاص مهندس میرقدیررضایی،فرماندارچالوس

تقدیر ویژه رئیس شورای اسلامی شهر کلاردشت ، از مهندس میرقدیررضایی ،

فرماندار توانمند چالوس ،به خاطر حمایت‌های خاص‌اش به شهرستان کلاردشت


ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، نخستین جلسه ستاد مردمی پیگیری استقرار فرمانداری کلاردشت ظهر امروز با حضور سیدقدیررضایی فرماندار شهرستان چالوس، امام جمعه و بخشدار کلاردشت و همچنین تعدادی دیگر از مسئولان و معتمدان شهرستان تازه تاسیس کلاردشت در محل بخشداری برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از سوی محمد سنایی بخشدار کلاردشت درباره تلاش دست‌اندرکاران ارتقای کلاردشت به شهرستان، مهندس میر قدیر رضایی فرماندار شهرستان چالوس نیز از تلاش و عملکرد همه ی کسانی که این هدیه بزرگ را تقدیم مردم کلاردشت کردند تقدیر و پیگیری‌های مسئولان در تحقق این امر را ستود.

مهندس رضایی همچنین از ستاد خواست تا هرچه زودتر مقدمات تاسیس مجتمع اداری شهرستان را فراهم آورند. رئیس شورای شهر کلاردشت نیز با تشکر از همه کسانی که به تحقق این امر کمک کردند، از فرماندار توانمند و با درایت چالوس به خاطر حمایت‌های خاص‌ اش تقدیر ویژه کرد.

در پایان این جلسه اعضای ستاد به اتفاق فرماندار از شهرداری کلاردشت بازدید کرده و به اتفاق آرا تصمیم بر آن شد که فعلا بخشی از ساختمان شهرداری از جمله دفتر شهردار به عنوان محل استقرار فرمانداری تعیین شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد