پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

شهرستان شدن کلاردشت،عیدی بزرگی به مردم این منطقه است

ساحل نشین: به گزارش کلارنا و به نقل ازکمیته خبر و اطلاع رسانی دفتر نماینده مردم شریف نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی،قاسم احمدی لاشکی شهرستان شدن کلاردشت را هدیه و عیدی به مناسبت عید سعید فطر به مردم مومن و خداجوی کلاردشت دانست.

وی افزود: برای شهرستان شدن کلاردشت تلاش های بسیار زیادی را انجام دادم و به لطف خدا امروز بخش توریستی کلاردشت به شهرستان ارتقا یافت و اکنون فصل جدیدی در توسعه و پیشرفت و موفقیت های بیشتری برای کلاردشت و مردم عزیز آن گشوده شده است که مطمئنا در آینده شاهد رشد و تعالی بیشتری در شهرستان جدید کلاردشت خواهیم بود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمینه و شرایط های لازم برای ایجاد و افتتاح سرپرستی فرمانداری کلاردشت فراهم شده است و در آینده ای نزدیک در مراسمی رسما افتتاح و آغاز بکار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از ایجاد سرپرستی فرمانداری کلاردشت ، در فرصتی مناسب فرماندار کلاردشت نیز معرفی و منصوب می شود.

احمدی درخصوص گزینه فرمانداری کلاردشت تصریح کرد: در وهله اول ، مهم انتخاب فردی با تجربه و کارآزموده برای سرپرستی فرمانداری کلاردشت است اما مطمئنا برای تصدی فرمانداری کلاردشت قطعا گزینه بومی از حوزه نوشهر و چالوس مدنظر قرار دارد.

وی ابراز کرد: کلاردشت بعنوان یکی از شهرهای مهم توریستی کشور در دنیا شناخته شده است و همواره شخصیت ها و عالمان بزرگی در این منطقه رشد کرده و همواره منشاء خدمات بزرگ و ارزشمندی برای کشور عزیزمان هستند و بنابراین از مسئولینی که در آینده در شهرستان جدید التاسیس کلاردشت در مناصب گوناگون مشغول به خدمت خواهند شد انتظار می رود تا در خدمت به مردم گرانقدر کلاردشت تلاش و کوشش فراوان و مجدانه ای داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بخش مرزن آباد زیر مجموعه چالوس باقی خواهد ماند یا خیر،گفت: بخش مرزن آباد یکی از بخش های توریستی و بسیار مهم منطقه است که دارای قابلیت ها و پتانسیل های بالایی است و از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش مرزن آباد در حوزه و زیر مجموعه شهرستان چالوس باقی می ماند و با نگاه و توجه بیشتری که به این بخش خواهد شد آینده درخشان تری در انتظار مرزن آباد و مردمان عزیز و گرامی آن است.

وی در ادامه یادآور شد: جا دارد از رئیس جمهور سابق آقای محمود احمدی نژاد و نیز سایر مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی و کلیه کسانی که در ارتقا بخش کلاردشت به شهرستان تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم و در حقیقت ابلاغ ارتقای بخش کلاردشت در آستانه عید سعید فطر ، یک عیدی بزرگ برای مردم کلاردشت محسوب می شود و این عیدی را نیز بر مردم مومن و شریف کلاردشت تبریک و تهنیت می گویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد