پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارچالوس: راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شد

ساحل نشین: فرماندار چالوس گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال با عظمت و با شکوه تر از سالهای گذشته در این شهرستان برگزار شد.

مهندس سید قدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس ، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان چالوس امروز آمدند تا در کنار دانش آموزان و دانشجویان صحنه های زیبایی اتحاد و همدلی خود در مقابله با دشمن را به نمایش بگذارند.

http://chaloos.gov.ir/images/ax.chaloos/IMG_1522.JPG

وی ادامه داد: چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری قدمگاه بیش از 21 هزار شهید گیلان و مازندران است همیشه و همیشه با حضور مردمان ولایتمدار خودش راهپمایی های با شکوهی در طول تاریخ انقلاب برگزار کرده است.
نمانیده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: 13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران در جهت مبارزه با نقشه های شوم دشمنان است.
فرماندار سابق تنکابن تاکید کرد:راهپیمایی امروز در حالی برگزار شد که ایران اسلامی با اقتدار و قهرمانانه ضمن مذاکرات انجام شده مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی به آرمانها خود در جهت استکبار ستیزی ادامه می دهد.
فرماندار چالوس گفت: امروز جهان نظاره گر عظمت و شکوهی است که مردم در راهپیمایی 13 آبان خلق کردند و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.
فرماندار نمونه کشور تصریح کرد: امروز ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که انقلاب همواره در مسیر اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی و تحت رهبری حضرت امام خامنه ای  در راستای اهداف بلندش پیش خواهد رفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد