پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

استاندار مازندران : توسعه شهرک صنعتی مرزن آباد ضروری است

استاندار مازندران بر ضرورت توسعه شهرک صنعتی مرزن آباد تاکید کرد. ربیع فلاح استاندار مازندران به همراه سیدقدیررضایی ، فرماندار نمونه کشور و فرماندار شهرستان چالوس در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مرزن آباد در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارخانه های تولیدی خوبی در این شهرک صنعتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.
http://chaloos.gov.ir/images/ax.chaloos/IMG_2034.JPG

وی ادامه داد: بعضی از کارخانه های تولیدی این شهرک از فعالان کشوری نیز محسوب می شوند که جای تقدیر دارد.استاندار مازندران ادامه داد: در این جلسه مشکلاتی از سوی مدیران کارخانه ها مطرح شد که براساس الویت بندی توسط مدیران کل باید مورد توجه قرار گیرد.
فلاح بیان داشت: یکی از مهمترین مشکلات مدیران کارخانه ها عدم تردد ماشین های سنگین در محور جاده چالوس است که در این مورد نیاز است فرماندهی پلیس راه کشور در رفع آن نهایت مساعدت را داشته باشد.
وی تصریح کرد: در این جلسه به مدیران شهرک صنعتی استان مازندران و اداره کل صنعت و معدن و تجارت مازندران نیز دستور داده شد تا پیگیری ویژه ای در جهت رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد و واحدهای صنعتی در آن داشته باشند.
استاندار مازندران تاکید کرد: ضمن قدردانی از زحمات بی نظیر سیدقدیررضایی در حوزه اشتغال در غرب استان ، در بحث اشتغال نیز این شهرک تاثیر بسزایی در منطقه داشته است و جهت گسترش آن باید تلاش کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد