پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

استاندارمازندران: پیگیری های فرماندارچالوس در بحث تونل شهری بی نظیر بود

استاندار مازندران با قدردانی از پیگیری ها و دلسوزی های مصمم مهندس سیدقدیررضایی  ، فرماندار شهرستان چالوس ،از افتتاح اولین تونل شهری چالوس تا پایان خرداد سال 93 خبر داد. فلاح بیان داشت: تونل شهری چالوس بعنوان وسیعترین تونل شهری شمال کشور به طول 512 متر بوده و جزء پروژه های ملی شهرستان چالوس محسوب می شود.وی ادامه داد: یکی از مشکلات شهر چالوس در طول ایام سال مخصوصا اوج تعطیلات ترافیک شهری است که بهره برداری این تونل و پل بزرگ چالوس واقع در کمربندی می تواند تا حدود زیادی مشکل ترافیک شهری این شهر را برطرف سازد.
http://chaloos.gov.ir/images/ax.chaloos/IMG_2060.JPG
استاندار مازندران تصریح کرد:پل شهری چالوس از پروژه های ملی در شهرستان چالوس محسوب می شود که توسط وزارت راه و ترابری اجرایی می گردد. وی گفت:این تونل پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و ادامه این روند مطلوب است. وی گفت:این تونل وسیعترین تونل شهری شمال کشور بوده که دارای 512 متر طول و 3 لاین رفت و برگشت است.
فلاح بیان داشت: این پروژه از پروژه های ملی محسوب می شود و 12 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دارد و تا کنون از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است. وی ادامه داد:دهنه تونل 16 متر و دارای 12 متر ارتفاع است است که شرکت نصر اصفهان پیمانکاری آن را برعهده دارد.
گفتنی است تونل شهری چالوس کمربندی چالوس به نوشهر را به کمربندی چالوس به تنکابن متصل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد