پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندار چالوس : آموزش،جدی ترین راه برای مقابله با زباله در شمال کشور

مهندس ، سیدقدیررضایی ، فرماندارچالوس گفت: آموزش یکی از جدی ترین راهکار برای مقابله با بحران زباله در استان مازندران است.

سید قدیر رضایی، فرماندار چالوس در جلسه کمیته بررسی وضعیت زباله در شهرستانهای چالوس و کلاردشت افزود: امروز وضعیت زباله در استان مازندران به گونه ای است که به بحران تبدیل شده است و استاندار مازندران این موضوع را در الویت مشکلات استان قرار داده است.
فرماندار نمونه مازندران ادامه داد: باید راهکار اساسی جهت خروج از وضعیت موجود در دستور کار قرار گیرد و فعالیتی که می تواند در حال حاضر به ساماندهی وضعیت موجود کمک کند در دستور باشد.
نماینده عالی دولت در استان مازندران بیان داشت: آموزش یکی از بهترین راهکار در جهت مقابله با بحران زباله است که می تواند در شهرستانها انجام داد.
مهندس رضایی گفت: نصب تابلو های آموزشی جهت تفکیک زباله و آموزش جابجایی مناسب زباله از دیگر اقدامات اساسی در این زمینه بشمار می رود. فرماندار نمونه کشور تصریح کرد: در حال حاضر باید دنبال راه حل هایی بود که در زمان کوتاه جوا بدهد و هر چه سریعتر از وضعیت موجود رهایی یابیم.
معاون سابق استاندار مازندران ادامه داد: مشارکت با بخش خصوصی و استفاده از افراد متخصص و توانمند در بحث زباله می تواند به خروج از این بحران کمک کند. وی در پایان گفت: در ایام تعطیلات یکی از مشکلات اساسی ما در بحث زباله عدم رعایت موضوع از سوی مسافران است که در این زمینه نیز نیاز است جلسه ای با حضور شهرک های مختلف برگزار و تصمیم گیری شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد