پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

دعوت فرماندار توانمند چالوس از سرمایه گذاران؛ حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در چالوس بزرگ ضروریست

سیدقدیررضایی ، فرماندار توانمند شهرستان چالوس سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه شهری چالوس ،مرزن آباد و هچیرود را ضروری دانست. سید قدیر رضایی در نشست با جمعی از خبرنگاران افزود: یکی از راههای برون رفت از بن بست و مشکلات شهری جذب سرمایه گذار است که باید توسط شهرداری و شورای شهر با جدیت تمام دنبال شود.
http://chaloos.gov.ir/images/ax.chaloos/IMG_1165.JPG
وی ادامه داد: زیبا سازی شهری نیز یکی از دغدغه های همیشگی ما بوده است که باید در شهرها مخصوصا شهر چالوس جدی گرفته شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: پیشنهاد من این است شورای شهر و شهرداری نسبت به تشکیل کمیته زیبا سازی شهر اقدام و این موضوع را که درخواست عموم شهروندان است را دستور کار خود قرار دهند.
مهندس رضایی تاکید کرد: چالوس از نخبگان و کارشناسان خبره خوبی برخوردار اس که باید از از این فرصت ها استفاده و با هم اندیشی و پرداختن به مسائل تخصصی بخش زیادی از مشکلات موجود شهری را رفع نماییم.
معاون سابق استانداری مازندران و فرماندار ویژه تنکابن تاکید کرد:چالوس مرکز توریستی کشور محسوب می شود که سالانه میزبان گردشگران بی شمار داخلی و خارجی است و از طرفی با توجه به فرهنگ بالای شهروندان وضعیت کنونی شهر زیبنده چالوس نیست و باید در جهت ارتقای زیبا سازی شهر اقدام بایسته ای انجام شود.
فرماندار نمونه کشور در پایان گفت: ارتقای معیشت اقتصادی و حل معضل بیکاری از خواسته های اصلی مردم است که از طریق جذب سرمایه گذار می توان بر این مشکل غلبه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد